A termelő cégek számára fontos a hatékonyság, a termelékenység növelése, a folyamatos üzemelés zavartalansága. Emellett a dolgozók biztonságára is nagy hangsúlyt kell fektetni. A profitabilitás fenntartásához egy integrált, automatizált rendszer szükséges, mely csökkenti az adminisztrációs terheket és növeli a hatékonyságot.
Beosztástervezés és optimalizálás

A rendszer automatikusan jelzi az optimálistól eltérő beosztást, így biztosítva a maximális termelékenységet felesleges erőforrások lekötése nélkül. Emellett biztosítja a jogszabályi megfelelőségeket is a cég igényei szerint.

Biztonság és katasztrófavédelem

Tűzjelzés esetén automatikusan evakuálási listát generál a rendszer a riasztás pillanatában bent tartózkodó személyekről. A Predor mobilalkalmazás segítségével a felelős személyek rendkívül gyorsan kideríthetik, hogy ki maradhatott az épületben a riasztást követően.

Hatékonyság monitorozása

Minden egyes kártyaolvasó egyben munkaidő regisztrációs pontként is funkcionálhat. A rendszer folyamatosan regisztrálja, hogy a dolgozók mennyi időt töltöttek az egyes munkaterületeken, melyhez a rendszer tevékenységet is társíthat. Grafikus riportokon könnyedén áttekinthető, hogy dolgozók milyen tevékenységekkel töltötték munkaidejüket.

Dohányzásból adódó munkaidőkiesés

Kékgalléros munkavállalók esetén a regisztrálatlan vagy be nem tartott szünetek csökkentik a termelékenységet, veszteséget okoznak. Predor rendszerrel hatékonyan csökkenthető a dohányzás okozta munkaidő kiesés. A telephely adottságainak megfelelő, automatizált ellenőrzést biztosítunk a munkaközi szünetek regisztrálására.

Testreszabás, integráció

Valós idejű adatszinkronizációt valósítunk meg bármilyen vállalatirányítási, termelés-irányítási vagy bérszámfejtő szoftverrel. Egyedi funkciókat, felületeket is létrehozunk nagyvállalati ügyfeleink igényei szerint.

Termelésirányítás, munkavédelem

Munkaállomásokra helyezett kártyaolvasókkal elkerülhető, hogy jogosulatlan személy kezelje a munkaállomást. Emellett monitorozható, hogy mikor, mely gépeken, ki és mennyit dolgozott.

További funkciók

A rendszer automatikusan képes importálni az új dolgozók törzsadatait a vállalatirányítási rendszerből. A dolgozó távozása esetén automatikusan letiltja a jogosultságait.

A kártyaolvastatásokról automatizáltan fénykép vagy videófelvétel rögzíthető. Így elkerülhető a kártyákkal történő visszaélés. Riasztáskor az érintett átjárót figyelő kamerák képe automatikusan megjelenik a monitoring felületen.

A dolgozók akár saját mobiltelefonjukon igényelhetnek szabadságot, ellenőrizhetik munkaidő adataikat, beosztásukat. Egy kihelyezett tableten is ellenőrizhetik saját munkaidő egyenlegüket, egyéb adataikat.

Egy rendszerben kezelhetjük az ország különböző pontjain működő telephelyeink. A vezetők a rájuk bízott csoportok és telephelyek adatait kezelhetik.

Az érkező vendégek számára néhány másodperc alatt adhatunk ki vendégkártyát. Az őr a monitoring felületen azonnal észreveszi, ha illetéktelenül próbál bejutni valaki más kártyáját használva. Őrjárat management modul segítségével ütemezhetünk őrjáratokat, tetszőleges útvonalakat hozhatunk létre.

Vedd fel a kapcsolatot csapatunkkal, hogy személyre
szabott árajánlatot adhassunk vállalkozásod részére

Vedd fel velünk a kapcsolatot és kérj személyreszabott ajánlatot vagy online szoftverbemutatót

Online bemutatót kérek Ajánlatot kérek Visszahívást kérek
Online bemutatót kérek Ajánlatot kérek Visszahívást kérek