Nagy dolgozói létszámot szükséges egyszerűen, automatizáltan kezelni betartva az Európai Unió GDPR és kiberbiztonsági (NIS2) irányelveit. A beléptető-és a munkaidő-nyilvántartó rendszernek is integráltan kell működnie a vállalatirányítási, termelésirányítási és egyéb felügyeleti szoftverekkel. Fontos szempont a hatékonyság növelése, a biztonság és a folyamatos üzemelés zavartalansága.
Biztonság, katasztrófavédelem

Tűzjelzés esetén automatikusan evakuálási listát generál a rendszer a riasztás pillanatában bent tartózkodó személyekről. A Predor mobilalkalmazás segítségével a felelős személyek rendkívül gyorsan kideríthetik, hogy ki maradhatott az épületben a riasztást követően.

Integrált beléptető rendszer

A telepített biztonsági rendszerek eseményeit egyetlen szoftveres felületen kísérheted figyelemmel. Több telephelyet vagy akár több céget is kezelhetsz egyszerre.

Beosztástervezés, optimalizálás

A rendszer automatikusan jelzi az optimálistól eltérő beosztást, így biztosítva a maximális termelékenységet felesleges erőforrások lekötése nélkül. Emellett biztosítja a jogszabályi megfelelőségeket is a cég igényei szerint.

Több telephely, leányvállalatok kezelése

Egy rendszerben kezelhetjük az ország különböző pontjain működő telephelyeink. A vezetők a rájuk bízott csoportok és telephelyek adatait kezelhetik.

Munkaidő bejegyzés mobiltelefonon

Nem szükséges fizikai azonosítás vagy kártyák használata. Munkaidő bejegyzések hozhatók létre a dolgozók saját mobiltelefonjáról vagy az építésvezető mobiltelefonjáról tömegesen is. A rendszer menti ekkor mobiltelefon helyét is a GPS koordináták alapján.

Titkosított kártyaolvasók, NIS2

A Predor rendszerbe integráltuk a francia STid termékcsaládot, amely a titkosított kártyaolvasók úttörőjének számít. A legmodernebb titkosítási protokollokkal védik az adatokat a vezérlő, az olvasó és a kártya közötti minden kommunikáció során.

További funkciók

A rendszer egyedi QR kódot generál, amelyet elküld Emailben vagy azonnal kinyomtat az előre konfigurált nyomtatóval. Így automatizáltan, személyzet nélkül is fogadhatjuk a vendégeket.

Riasztáskor az érintett átjárót figyelő kamerák képe automatikusan megjelenik, valamint a riasztás pontos helyét térképen jelezzük, így a biztonsági személyzet hatékonyabban reagálhat.

Bármilyen egyedi igényt meg tudunk valósítani, ügyfeleink számára testre szabjuk vagy bővítjük a rendszer funkcionalitását. A Predor bármilyen bérszámfejtő vagy vállalatirányítási rendszerrel együtt tud működni.

A Predor a beállított szabályok alapján naponta felülvizsgálhatja az archiválandó vagy törlendő adatok körét és elvégezheti automatizáltan az adatkezeléssel kapcsolatos teendőket.

Minden egyes kártyaolvasó egyben munkaidő regisztrációs pontként is funkcionálhat. A rendszer folyamatosan regisztrálja, hogy a dolgozók mennyi időt töltöttek az egyes munkaterületeken, melyhez a rendszer tevékenységet is társíthat. Grafikus riportokon könnyedén áttekinthető, hogy dolgozók milyen tevékenységekkel töltötték munkaidejüket.

Vedd fel a kapcsolatot csapatunkkal, hogy személyre
szabott árajánlatot adhassunk vállalkozásod részére

Vedd fel velünk a kapcsolatot és kérj személyreszabott ajánlatot vagy online szoftverbemutatót

Online bemutatót kérek Ajánlatot kérek Visszahívást kérek
Online bemutatót kérek Ajánlatot kérek Visszahívást kérek